By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it
20 Dias para Salvar os nossos Mares

1 have signed. Let's get to
50 Supporters

Complete your signature

By continuing you agree to receive Avaaz emails. Our Privacy Policy will protect your data and explains how it can be used. You can unsubscribe at any time. If you are under 13 years of age in the USA or under 16 in the rest of the world, please get consent from a parent or guardian before proceeding.
This petition has been created by Kelly A. and may not represent the views of the Avaaz community.
Kelly A.
started this petition to
João Ferreira, Eurodeputado Português, membro da Comissão das Pescas do Parlamento Europeu
As águas da Europa costumavam estar repletas de bacalhau, arenque e outros peixes, mas devido à sobrepesca, estas e outras espécies estão agora em risco. Os mares europeus e as comunidades que dependem destes recursos estão a sofrer as consequências de décadas de má gestão, mas agora, durante os próximos 30 dias, temos a oportunidade de mudar o rumo dos acontecimentos.

A Política Comum das Pescas (PCP) está neste momento a ser revista e o impulso para mudança está a ganhar força por toda a Europa. Agora uma decisão absolutamente determinante para o futuro dos nossos mares está nas mãos dos 25 eurodeputados que compõem a Comissão das Pescas do Parlamento Europeu.

www.ocean2012.eu
Posted (Updated )