Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Het Gooisch Natuurreservaat: Geen hardloopwedstrijd organiseren in kwetsbaar natuurgebied

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Petra V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Petra V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Het Gooisch Natuurreservaat
Tot mijn grote verbazing lees ik dat het Gooisch Natuurreservaat een van de initiatiefnemers is voor een hardloopwedstrijd die op 15 juni a.s. gehouden zal worden.
Als je de website van het Gooisch Natuurreservaat bezoekt zie je dit meteen ook als startpagina. Kennelijk is het Gooisch Natuurreservaat er veel aan gelegen om zoveel mogelijk “bezoekers” voor dit “evenement” te genereren.
Dat kleine beetje natuur dat het Gooi nog rijk is en grotendeels in handen van het Gooisch Natuurreservaat is is er absoluut niet bij gebaat als – nota bene midden in het broedseizoen – een dergelijk evenement georganiseerd wordt.
Laatst hoorde ik een van de boswachters nog iemand – die vermanend werd toegesproken omdat hij zijn hond los had lopen in het gebied waar dat niet mocht – belerend vertellen over de veldleeuweriken die aan het broeden zijn. Kennelijk wel van belang als een hondenbezitter bekeurd kan worden, maar niet als er een “publiekstrekkend evenement” georganiseerd kan worden.
Een evenement dat op geen enkele wijze de doelstelling van uw organisatie dient.
Je hoeft geen geleerde te zijn om te weten dat dit evenement de flora en fauna in dit kleine kwetsbare gebied zal verstoren.
Roep daarom het Gooisch Natuurreservaat op de medewerking aan dit “evenement” in te trekken!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.