Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Intrekken aanklacht tegen Rineke van den Berg inzake Zwarte Zalf affaire

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door John V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
John V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
minister van justitie en minister van volksgezondheid van nederland

Rineke van den Berg is an ethical and pure person who values the health of her fellow man very high and who is driven to search in that capacity for products and therapies that work from a holistic view. Black Salve is such a product that has helped many people in the past solving the effects of skin cancer . The established pharmaceutical industry with its powerful lobby have set up a trap together with Tros-Radar with a hidden camera to disgrace Rineke. Because the original indictment ( deliberately harm patients ) could not stand up, they now have chosen for a strategy to condemn Rineke for illegal (without BIG registration) prescribing a medication . Not only does this seem that suddenly the "medicine " now does not seem dangerous anymore but may only be prescribed by a registrated doctor, while for centuries the Indians have been using these salves very successfully without any kind of side effects.

Rineke van den Berg is een ethisch en zuiver persoon die de gezondheid van haar medemens hoog heeft zitten en vanuit die hoedanigheid gedreven zoekt naar producten en therapieën die werken vanuit een holistische visie. Zwarte zalf is zo'n product waarmee in het verleden vele mensen uitstekend zijn geholpen tegen de gevolgen van huidkanker. De gevestigde farmaceutische industrie met haar machtige lobby hebben samen met Tros Radar een val opgezet met de verborgen camera om Rineke erin te luizen en te schande te maken. Omdat de oorspronkelijke aanklacht (bewust schade toebrengen aan patiënten) geen stand kon houden is nu voor een strategie gekozen om haar te veroordelen voor het onrechtmatig (zonder BIG registratie) voorschrijven van een medicijn. Niet alleen blijkt hier kennelijk uit dat het "medicijn" nu kennelijk ineens niet meer gevaarlijk is maar alleen door een arts mag worden voorgeschreven terwijl eeuwen lang de indianen deze zalf reeds met veel succes gebruikten zonder enige vorm van bijwerkingen.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.